niedziela, 7 września 2014

Zakupy

Hej :)Ostatnio byłam na zakupach i kupiłam sobie śliczny włochaty sweterek! Jest on na prawdę uroczy i świetnie pasuje do spodni jak i do sukienek, spódniczek. Dzisiaj chciałabym wam go pokazać w zestawie z moją ulubioną sukienką i pięknymi sandałkami z New Look'a. Jest to sukienka a'la koszula nocna. Wiele ludzi uważa, że te sukienki są brzydkie, lecz mnie się bardzo spodobały i z chęcią kupię sobie następną! Chciałabym wam pokazać też kosmetyki polskiej marki INGLOT, które ostatnio zakupiłam. Kocham tą firmę mają na prawdę dobrej jakości produkty, które nie niszczą skóry.









Sukienka: Stradivarius 
                  Torebka: znaleziona w szafie mamy :D
                          Sweterek: Topshop

 Buty: New Look
Bransoletka: Apart



W Inglocie kupiłam puder matujący, który jest na prawdę dobry, ponieważ nie robi nam na twarzy "maski", lecz daje efekt zupełnie naturalnego zmatowienia skóry. Woskową kredkę do brwi w odcieniu ciemnego brązu, wcześniej używałam czarnego cienia do brwi też Inglota, ale stwierdziłam,  że wolę mieć jaśniejsze bardziej naturalne brwi. I szczoteczkę modelującą, która przepięknie układa brwi. Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów i szczerze polecam.












Podoba Ci się stylizacja ?
Mam jeszcze prośbę czy moglibyście klikać w ten banner choies po prawej stronie ? To tylko kliknięcie :D
Dzięki. 

15 komentarzy:

  1. Dziękuję! U Ciebie podoba mi się torebeczka i buty! tak te buty są genialne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Sweterek bardzo ciekawy. No co do koszuli to rzeczywiście niektórzy mogą się czepiać, ale to kwestia wyczucia stylu. Modą przecież można się bawić. :) Super
    Pozdrawiam
    PS. Dziękuję za miły komentarz. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the fluffy jumper and this lovely skirt combo!!!

    Anete,
    FIF

    OdpowiedzUsuń
  5. super sweterek ;) banner kliknięty

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka :)
    kliknęłam
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęia i Ty ! w dodatku masz świetny styl :)
    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten sweterek :) A kredkę z Inglota polecam sama używam :))

    Zapraszam na nowy jesienny post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Inglot ♥
    śicznie ci w czerni ;)

    takze obserwuje
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się sukienka i Ty jesteś śliczna:)
    obserwujemy?
    we-make-world-better.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś śliczna! :)

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wowww... Amazing outfit: LOVE it!!! And you have a great blog as well dear: FOLLOW you right now!!! Hope you like/follow my blog too!!! I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń