środa, 3 września 2014

ZACZYNAMY !

 Cześć :D
Mam na imię Ola i postanowiłam założyć bloga, by dzielić się z innymi moją największą pasją- modą.
Odkąd pamiętam kochałam się ubierać w mamine sukienki i buty na obcasie. Gdy byłam małą dziewczynką oglądałam pokazy mody i mówiłam, że kiedyś zobaczę taki na żywo. Oczywiście jako malutka modnisia razem z koleżankami robiłam pokazy dla lalek i dla nas. Również kocham projektować i aktualnie uczę się szyć. Myślę, że pasją do tego zaraziła mnie moja kochana babcia, która jest krawcową i zawsze szyła mi piękne sukieneczki i spódniczki, które ja cały czas wymyślałam. Kto by pomyślał, że zostanie mi to do teraz. W przyszłości chciałabym robić coś związanego z modą.

O to moja pierwsza stylizacja na blogu:






Zdjęcia: Wiktoria Wojciechowska



Plecak: Cropp
Spodnie: Zara
Kurtka: Tally Weijl
Koszula: Pull and Bear
Buty: Adidas 

Zapraszam na mojego Instagrama

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu !:) Czekamy na więcej !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie; )
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku cudowne zdjecia, notke tez sie milo czyta:)
    + mam prosbe, skomentujesz nowa notke? miło by było :) ----> Notka, klikaj ♥

    OdpowiedzUsuń