czwartek, 4 września 2014

Secondhand

 Hej :)
Mam dla was dzisiaj jeden z moich ulubionych zestawów. Jest on super wygodny i uważam, że świetnie się prezentuje. Spodnie upolowałam w lumpeksie i długo zastanawiałam się czy je wziąć, ale na szczęście mam wspaniałą przyjaciółkę, która pomogła mi w ich zakupie. Wiele ludzi uważa, że zakupy w secondhandach są wstydliwe i "obrzydliwe", ponieważ wcześniej nosiła to inna osoba. W sklepach takich jest dużo rzeczy z metką, zupełnie nowych, a nawet jeśli znajdziemy coś używanego to wrzucamy do pralki i po problemie. Moim zdaniem jest to okazja na zakup markowych i wspaniałych ubrań w niskiej cenie. Dzięki temu możemy zaoszczędzić na jakąś droższą rzecz.






Zdjęcia: Wiktoria Wojciechowska

Bluzka: Zara
Spodnie: Lumpeks 
Sweterek: H&M
Torba: Bershka 
Buty: Adidas  



Zapraszam na mojego Instagrama

oraz Vinted 



10 komentarzy:

  1. Jeszcze tam nie kupiłam nic. Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, ja ostatnio będąc w sh upolowałam t-shirt z River Island z Rihanną :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kupować w SH. Super zakup i ciekawa stylizacja!::)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/forever-young.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten moher jest piękny tak samo jak buty poluję na nie od jakiegoś czasu . Jesteś śliczna !:) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecia ;) super zestaw wejdziesz ? http://wobiektywiemoni.blogspot.com/ obs za obs?

    OdpowiedzUsuń